sâmbătă, 13 februarie 2010

Deliciu cu mere


"Prajitura necoapta cu mere" (reteta Doly)
Multumesc Doly pentru reteta. E absolut minunata.


Eu am schimbat denumirea pentru ca de fapt nu e prajitura, insa e un desert absolut delicios, racoritor, mai potrivit pentru vara.

Ingrendiente

-1 kg mere rase
-200 g biscuiti
-2 plicuri budinca de vanilie
-280 g zahar
-600 ml apa
-150 ml frisca pt ornat (cremme patiserieMeegle)
-scortisoara pentru pudrat prajitura


Intr-o oala se pun 500 ml apa, zaharul si merele rase. Se pune vasul pe foc sa fiarba.


Separat se amesteca praful de budinca cu 100 ml apa.

Cand apa+zaharul+merele au inceput sa fiarba, se toarna praful de budinca dizolvat in apa, si se amesteca in continuu pana se ingroasa si arata cam asa:


Intr-o tava se pune folie de plastic si se toarna intreaga compozitie fiarta.
Peste ea se aseaza biscuitii.

Se pune tava in frigider cateva ore bune . Eu am pus-o pentru o jumatate de ora in congelator, apoi 3 ore in frigider. Apoi se rastoarna prajitura pe un platou/tava.


Se portioneaza, se orneaza cu frisca si se pudreaza cu scortisoara.







19 comentarii:

  1. Criss... ce bine arata... si nici nu e greu de facut... Esti neobosita..cand ai timp sa faci atatea?... Te pup.. spor la treaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Felis. Intr-adevar se face foarte repede si foarte usor.
    Pai nu gatesc decat in week-end, in rest nu prea am timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. une recette simple et facile elle a l'air succulente
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare foarte simplu de facut. Cred ca e buna la gust dar, ar fi fost si mai buna daca avea scortioara. Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, Bianca, e foarte usor de facut si e foarte buna. Are si scortisoara, e pudrata cu scortisoara. Am scris si in reteta.

    RăspundețiȘtergere
  6. A da...citisem reteta pana la cpat dar cred ca am omis:) Si m-am uitat la ingredientele de sus si nu am vazut scortisoara.
    Eu ador combinatia mar scortisoara.
    Ar trebui sa imi dai ID tau de mess sa mai vb si acolo. Trimitemi-l in mailul pe gmail sau forum.

    RăspundețiȘtergere
  7. super Criss..trebuie sa incerc si eu acest desert!

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci Michelle,chiar merita incercat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Merci beaucoup.
    Thank you very much. I'm glad you like it.

    RăspundețiȘtergere
  10. doamne ce bine arata.daca nu le dadeam alor mei in ultima saptamana ceva cu budinca de atat de multe ori incercam chiar azi.blogul tau este super.felicitari
    si inca ceva ...bebe tau e o dulceata .

    RăspundețiȘtergere
  11. inca ceva..unde subscriu pentru a urmari blogut tau?

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc mult Sarah. Ma bucur ca iti place blogul meu. Multumesc pentru vizita si pentru comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  13. Sarah, din pacate nu stiu ce s-a intamplat, nu-mi mai apar persoanele interesate. Verific setarile, sper sa reusesc sa remediez.

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata senzational!!Am s-o fac si eu

    RăspundețiȘtergere
  15. Minunata prajitura! Am facut-o si eu. Am mai gasit pe un blog niste idei bune (in loc de folie dedesubt - un strat de biscuiti si inca unul/doua la mijloc, nu se mai rastoarna): http://diamondlovescuisine.blogspot.com/2010/02/prajitura-cu-mere-de-post-visul.html
    Aici are si stafide.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca ti-a placut. Data viitoare incerc cu 2 randuri de biscuiti,

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.