duminică, 19 februarie 2012

Tort cu crema caramel si ciocolata


De fapt e doar un mini tortulet, (nu are mai mult de 1 kg, poate 1,2 kg) insa la cat e de bun, puteam sa il fac si maxi si tot nu era destul :)
Blatul cu cacao, insiropat cu rom, crema ganache de ciocolata amaruie cu visine din visinata si crema caramel (cu dulce de leche) cu nuci prajite ii dau o savoare aparte. Pacat ca nu mai am visine . :)
Nu am facut poze pas cu pas, pentru ca aseara eram prea obosita si lipsita de chef, dupa ce am ajuns acasa de la sanius.







Si o sectiune ametitoare. :) La propriu. Am cam exagerat cu visinele din visinata. :)



17 comentarii:

  1. Tare fain tortul!!!Ma innebunesti cu atata ciocolata:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super bun tortul tau...ciocolatos rau :) yumy

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau cata ciocolata!!!!!!!!!Arata splendid,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmm... tare bun trebuie sa fie!... Crema carameeelll!!!
    Daca tot ai comentarii moderate, de ce nu scoti cuvintele de verificare??

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina, mai dat gata cu acest tort, nu l-am gustat, dar am ametit, si cred ca nu au fost de la visine :)) Please, o felioara si pentru mine!!
    Ps. Am facut unele modificari, nu stiu daca ai observat:) cu retete culinare ma gasesti aici http://cevabun-cevadulce.blogspot.com
    Sa aveti o saptamana minunata! Puup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adela, multumesc mult. Am observat schimbarile, te vizitez si ti-am lasat si comentarii. :)

      Ștergere
  6. Ce tort genial ai facut... arata super, iar la gust, dupa cate ai pus in el, e un deliciu. O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Sara. De fapt e un tort "fuserit" facut la repezeala.

      Ștergere
  7. Arata superb! Cred ca la gust e nemaipomenit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Tortul arata senzational!Ai o multime de bunatati pe blog,imi place tare mult aici!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.