sâmbătă, 8 ianuarie 2022

Supa de pui la Tefal one pot

 

Nu stiu cum e pe la altii, dar la noi supa de pui cu taietei/lascute de casa sau galuste e preferata noastra. Alex cand era mic imi cerea numai "supa cu taietei mici patratele". Intre timp gusturile i s-au schimbat intr-atat incat de vreo 3 ani nu mai mananca nicio supa sau ciorba. 

Dar Daria are aceleasi preferinte. Supa cu taietei sau galuste in topul preferintelor. Sigur ca stramba din nas la vederea morcovilor sau a frunzelor de patrunjel, asa ca portia ei e intotdeauna simpla. O mai pacalesc din cand in cand cu cateva feliute de morcovi. In tot cazul, e tare greu sa gatesc pentru cei doi mofturosi ai mei.

De mare, mare ajutor in bucataria mea e oala minune de la Tefal. Pot sa spun ca m-am indragostit de oala asta care gateste singura foarte rapid mancaruri delicioase. De exemplu, aceasta supa de pui se gateste in 20 sau maxim 30 minute in cazul in care folositi pui de casa si acestia au carnea mai tare. Si in ciuda faptului ca se gateste la presiune si fierbe foarte repede, supa iese clara si limpede. In plus, gustul e mult mai bun, dupa parerea mea. Prin metoda clasica, supa de pui se fierbe ore in sir, la foc mic, pentru a fi clara si limpede. Eu de cand am aceasta oala, numai cu ea gatesc supa de pui/gaina/vita, etc. De exemplu, daca vreti o supa de vita, o fierbeti 40 de minute. pentru ca se stie, carnea de vita e mai tare si fierbe mai greu. 

Ingrediente:

-2 bucati spate de pui

-4 morcovi

-1 radacina de patrunjel 

-1 bucata telina

-1 ceapa

-1 lingurita sare

-1 lingura vegeta naturala, facuta in casa




Se pun legumele si carnea in oala si se umple vasul cu apa pana la linia maxima. Se adauga sarea si vegeta. Se inchide capacul si se apasa butonul "soupe". Se seteaza timpul de fierbere la 20 minute si se apasa butonul start. 


 Dupa cele 20 minute, se depresurizeaza oala. Puteti sa o lasati sa se depresurizeze si singura si astfel evitati aburii. Va dura insa ceva mai mult. Se deschide capacul si se strecoara supa. Eu prefer sa fac acest lucru si nu sa fierb taieteii in oala, pentru ca nu fierb niciodata mai mult decat mancam. 





 



Sau puteti fierbe separat galustele sau taieteii in apa cu sare, apoi sa-i puneti in supa. Dar eu folosesc numai taietei facuti de mine, niciodata cumparati si acestia de casa se pot fierbe direct in supa. 

Pofta buna la o supa calda!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.