luni, 26 iulie 2010

Negresa cu bulgarasi de branza si cocos



Am vazut aceasta reteta pe diverse bloguri si tare mi-a facut cu ochiul asa ca am incercat-o si eu, desi n-am respectat in totalitate niciuna dintre retete.

Pentru bulgarasi avem nevoie de:

- 250 g branza de vaci
- 50 g nuca de cocos
- 50 g zahar
-2 galbenusuri
- 3 linguri amidon

Branza se mixeaza bine cu zahar. Se adauga galbenusurile, pe rand, mixand bine . Se adauga apoi nuca de cocos si amidonul. Cu mainile umezite se formeaza bulgarasii care se aseaza in tava pe hartie de copt.

Blat:

-6 oua
-6 linguri zahar
-1 vanilie
-2 linguri ulei
-1 lingura apa
-6 linguri faiana
-1 praf de copt
-2 liinguri cacao

Galbenusurile se freaca cu zahar, vanilie, apa si ulei pana devin albe si spumoase. Se adauga faina amestecata cu cacao si praf de copt si in final, cu lingura amestecand de sus in jos se adauga albusurile batute spuma tare. Se toarna aluatul peste bulgarasii de branza di se coace blatul pana trece testul cu scobitoarea.


Pentru sosul de ciocolata:

-o cescuta zahar (am folosit o cescuta de cafea)
-1/2 cescuta lapte
-1/2 cescuta ulei
-1 lingurita amidon
-50 g ciocolata menaj
-2 linguri cacao
-esenta de rom

Se amesteca toate ingredientele si se fierbe sosul la foc mic amestecand in continuu. Se adauga ciocolata rupta bucatele si se amesteca, se  lasa sa se raceasca si se toarna peste prajitura.








11 comentarii:

  1. Si eu am vazut-o pe diferite bloguri si mi-a placut cum arata. Am sa o fac si eu...odata:)
    tare bine ti-a iesit...ai pus cacao k-lumea in ea deci...imi place:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Que dulce más curioso, me ha llamado la atención mucho. saludos

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine draga Criss.si eu am vazut prajiturica asta pe mai multe blog-uri si mi-am propus sa o incerc insa pana acum n-am reusit.
    pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci Bianca. E o prajitura simpla totusi, nimic sofisticat, nimic complicat. Prefer totusi prajiturile cu creme, spume, fructe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Faina de tot.O trec si eu pe lista.
    Sa ai o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Micul. O zi faina si tie.

    RăspundețiȘtergere
  7. CRISTINA
    Es una receta deliciosa mmm que rico
    Quiero dártelas gracias por dejarme un mensaje mientras estaba mi compu en reparaciones
    ya esta en casa y funciona muy bien
    QUE DISFRUTES UN HERMOSO FIN DE SEMANA JUNTO A TU HIJO

    RăspundețiȘtergere
  8. Gracias Angelica. Me alegro que el computador regreso a tu casa "curado".

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.