miercuri, 30 decembrie 2009

Fursecuri cu migdale


-250 g faina
-125 g unt
-100 g zahar pudra
-1 ou
-100 g pudra de migdale
-1 lingurita praf de copt
-1/2 lingurita scortisoara
100 g fulgi de migdale


Faina se amesteca cu praful de copt, se adauga untul si se amesteca bine pana devine nisipos, se adauga zaharul pudra, pudra de migdale si oul. Se face un aluat nelipicios dar destul de moale. Se inveleste in folie si se pune in frigider pentru 2 ore.


Fulgii de migdale se rumenesc putin in tigaia de teflon. Eu n-am gasit fulgi de migdale dar am pus migdale taiate in betigase.


Dupa doua ore se scoate aluatul, se intinde si se decupeaza (eu am facut inimioare si stelute).


Se pun in tava pe hartie de copt si deasupra se pun fulgii de migdale, presand putin cu degetele sa nu cada.


Fursecurile se coc 10 minute, nu trebuie sa stea mai mult in cuptor pentru ca devin uscate si tari.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.