duminică, 11 septembrie 2011

Krem a la krem II


O prajitura arhicunoscuta (apropo, nu cred ca exista cineva care sa nu fi facut aceasta prajitura, sa nu fi mancat sau macar sa nu fi auzit de ea).  
Cremoasa, ciocolatoasa, delicioasa, ideala langa o cafea. Va servesc si pe voi. :)

Blat:
-6 oua
-6 linguri zahar
-1 plic creme Ole de ciocolata

Separam ouale si batem spuma albuusurile. Adaugam zaharul si batem in continuare pana cabd acesta se topeste. Adaugam galbenusurile si mixam in continuare pana le incorporam. Apoi adaugam praful de creme Ole si amestecam usor cu lingura. Turnam compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si coacem blatul pana trece testul scobitoarei.

Crema:
-220 ml lapte
-1 plic creme Ole de vanilie
-300 ml frisca lichida

Amestecam laptele cu frisca si praful de crema si batem cu mixerul pana rezulta o crema pufoasa.
Peste blat punem toata crema si nivelam. Dam prajitura la frigider pentru 2 ore dupa care turnam deasupra glazura de ciocolata.

Glazura:
-200 g ciocolata amaruie
 -100 ml frisca lichida

Topim ciocolata la microunde sau pe baie de aburi si adaugam frisca. Poate fi si mai multa frisca, depinde cat de lichida e glazura.








29 de comentarii:

  1. Ziceai ca nu exista cineva care sa nu o fi facut ,mancat,gustat macar?!!!je sant prima deci ma inscriu la o portie la tine si promit sa o fac si eu,pup o saptamana minunata!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca nici eu nu am facut din cauza de la altele!De retinut!

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu nu am facut-o! Asa ca ma autoservesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Servesc si eu de la tine, ca la mine inca n-a ajuns de pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am mancat si nici nu am facut:)
    Si nu cred ca numarul 2 ca ai tot facut-o:P
    Arata f bine dar noi mai incet cu dulciurile:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexa, poti sa te servesti linistita, ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Micul, sunt sigura ca-i vine randul.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bianca, 100% e nr. 2. Am mai facut o singura data aceasta prajitura. Cred ca o confunzi cu Milch schnitte (felie de lapte), cu care seamana.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici eu n-am facut-o pana acum. Arata tare bine. o pun pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  10. eu n-am papat dar de auzit am auzit de prajiturica asta.tare bine arata.promit s-o incerc.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata tare bine!!! Nici eu nu am facut-o dar merita incercata, ca arata tare... delicioasa!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vad ca nu sunt singura care nu am facut si mancat din bunatatea asta de praji.Cu siguranta ca am sa o pregatesc cat de curand.Arata intr-un fel....nici nu mai pot scrie de atata pofta.Numai bunatati pregatesti tu,si eu care ma chinui sa ma "micsorez"macar putin.Asa nu prea am sperante,ca am impresia ca am pus pe mine 100 gr. numai privind poza.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  13. Amiga que rico se ven esos pasteles
    Me encantara saber como lo hiciste
    besos

    RăspundețiȘtergere
  14. Eli, nu mai sta pe ganduri, incearc-o. Merita.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Andreea. Problema cu kg din pacate o am si eu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nici noi nu am facut-o dar dupa cum arata la tine , zau ca merita incercata.

    RăspundețiȘtergere
  17. Criss... arata delicios... dar uite ca eu sunt aia de nu exita... =)) nu am facut aceasta prajitura niciodata, nici nu am mancat niciodata... E clar ca trebuie sa o fac!...

    RăspundețiȘtergere
  18. Annyira jól néz ki,és komolyan mondom,kérek!! Gondolom kettő kockát simán meg tudnék enni!!!!A tortád a zöld csodás,de nem tudtam oda írni,azért itt mondom!!!De már nem tudok mit mondani!!! Az eszem megáll!!!Annyira ügyes vagy!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu o fac ,e foarte buna si ti-a iesit foarte aspectoasa mi-ai facut pofta

    RăspundețiȘtergere
  20. Se poate folosi si acea smantana pt frisca Hulala??

    RăspundețiȘtergere
  21. Hulala nu e smantana pentru frisca, e frisca vegetala dar se poate folosi orice fel de frisca naturala sau vegetala.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.