luni, 26 august 2019

Paste cu creveti si sos de rosii



Am facut-o si pe asta. Voiam o reteta cu care sa-i dau pe spate pe ai mei. Dar n-am reusit. Si asta pentru ca ai mei au cam strambat din nas dupa ce au gustat crevetii. Sotului meu nu i-a placut deloc gustul, Daria nici n-a gustat, Alex a mancat dar a zis ca nu e cine stie ce, mie in schimb mi-au placut la nebunie. Daaar, eu sunt fan fructe de mare, in schimb lor nu le plac fructele de mare. Alex mananca doar inele de calamari pane, in rest nu se da in vand dupa alte delicii marine. Dar mie imi plac foarte mult, prin urmare am sa mai fac, fie si numai pentru mine. :) Reteta e una simpla de tot si foarte rapida, mai ales daca folositi creveti decorticati. 

Ingrediente: (3 portii)
-225 g creveti (Lidl)
-3 rosii medii
-3 catei usturoi
-50 ml ulei de masline
-50 g unt
-patrunjel verde
-sare
-piper
-300 g paste penne 

Mai intai se decongeleaza si se curata crevetii. Au am cumparat creveti decorticati, dar care aveau codita lasata . Stiu ca de obicei se pastreaza ultimul inel si codita, pentru ca arata mai bine cu codita, dar eu am preferat sa o scot, pentru ca mi s-a parut mai comod asa. Acesti creveti aveau deja scos intestinul. Dar in interior aveau o vena ca un firicel subtire si negru, astfel ca am despicat usor "burta" crevetilor si am scos si vena aceea . (Se vede in imaginea de mai jos.) Crevetii curatati, se spala apoi in apa rece si se pun pe hartie absorbanta.
Intr-o tigaie mai adanca se pune uleiul de masline si untul. Se adauga usturoiul zdrobit si se caleste foarte putin, doar cat sa isi lase aroma. Se adauga apoi crevetii si se gatesc in acest sos de unt/ulei de masline/usturoi, timp de 2 minute pe o parte, 2 minute pe cealalta parte. 
Se adauga apoi rosiile care in prealabil au fost oparite si decojite. Se mai lasa 5 minute, timp in care rosiile vor fierbe, se adauga sare si piper dupa gust. 
Pastele se fierb in apa cu sare, se scurg si se adauga in tigaie, peste sosul de rosii cu creveti. Se amesteca si se presara patrunjel verde tocat. Simplu, rapid si delicios. 
 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.