miercuri, 8 martie 2023

Crema de "branza" vegana din seminte de floarea soarelui

 

Inainte de a deveni vegan, Alex era fan branzeturi, astfel ca m-am straduit sa inlocuiesc branzeturile clasice cu unele vegane. Mie drept sa spun, aceasta crema de "branza" mi se pare mai mult un pate vegetal, dar pentru ca pe youtube am gasit o varianta dupa care m-am inspirat, unde i se spune "Crema de branza", asa i-am spus si eu. M-am inspirat de pe canalul "Recetas de Gri". Dar am modificat reteta dupa gustul meu si a iesit ceva extraordinar de gustos. Astfel ca o pregatesc si de doua ori pe saptamana, pentru ca merge perfect la sandvisuri , e foarte gustoasa si hranitoare. 

Reteta completa si explicatiile pas cu pas, le gasiti pe noua mea pagina,

Vegan Lifestyle 












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.