sâmbătă, 12 martie 2011

Tarta cu ciuperci



Azi am facut si eu tarta cu ciuperci a celei mai sexy banatence. ;) Am modificat putin , dar mai bine pun reteta asa cum am facut-o eu.
Clau, e super reteta! :-bd

Pentru aluat:
-300 g faina
-1 ou
-120 g unt
-1 lingurita sare
-3-4 linguri apa rece

Se amesteca toate si rezulta o bila elastica de aluat, care se pune in frigider pentru o ora.

Pentru umplutura:
-500 g ciuperci
-1 ceapa rosie
-250 g branza feta
-3 oua
-sare, piper, marar verde
-80 g cascaval
-cateva feliute de ardei mai mult pentru decor
Ceapa se toaca marunt si se caleste in ulei de masline. Se adauga ciupercile taiate cubulete si se calesc si ele pana scade toata apa lasata de ciuperci. Se condimenteaza cu sare, piper, boia de ardei si marar verde.
Separat se bat albusurile spuma, se adauga galbenusurile si branza feta rasa. Se amesteca aceasta compozitie cu ciupercile. 



Aluatul de tarta se intinde, se pune intr-o tava de tarta unsa cu unt sau ulei de masline. Se inteapa cu furculita si se pune in cuptor pentru 10 minute.


Se pune toata umplutura de ciuperci. Peste ciuperci se pun feliile de ardei si cascaval ras. Se coace 25-30 minute.







6 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.