luni, 18 aprilie 2022

Budinca de tapioca cu lapte de cocos


 Nu pot sa spun ca sunt o fana a deserturilor la pahar. Nu ma dau in vant in general dupa budinci si creme (exceptand crema de zahar ars ). Dar cum Alex al meu a adoptat de curand dieta vegetariana, mi-a cerut sa-i pregatesc un desert vegan. Asadar, am facut o budinca de tapioca cu lapte de cocos si sos de capsune. O budinca marmorata delicioasa si aromata. Nu chiar vegana, pentru ca am folosit zahar si veganii nu folosesc nici zahar, din cate stiu ci indulcitor din stevie, miere sau alti indulcitori naturali.

Reteta completa si explicatiile pas cu pas se gasesc pe noua mea pagina,
 






 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.