sâmbătă, 17 octombrie 2009

Ketchup

Pentru ca suntem mari amatori de ketchup, indeosebi la pizza se mananca, dar Alex mananca orice sanwici, cremvursti, etc cu ketchup, si pentru ca am vrut sa-i dau unul cat mai natural, fara E0uri ca si asa nu le putem evita pe toate, m-am apucat de treaba.


Avem nevoie de:
-10 cepe
-20 gogosari (eu am pus jumatate kapia jumatate gogosari)
-1 telina mare (radacina)
-3 ardei iuti (se pot pune si mai multi dar eu am vrut sa fie doar usor picant)
-1.5 l suc de rosii
-200 g zahar
-100 ml otet
-3 lingurite sare
-piper, busuioc, oregano


se curata toate legumele


se dau prin masina de tocat


se pune la fiert (eu l-am pus in cuptor si l-am fiert 2 ore)


se lasa sa se raceasca de tot, dupa care se pune in blender si se mixeaza bine
Se poate pasa, insa eu l-am lasat asa, nu l-am pasat si e foarte bun si asa, putin mai pastos.


Se pune din nou la fiert pentru inca o ora si se mai poate adauga sare, piper dupa gust sau ierburi aromate.


Dupa o ora de fiert e gata, timp in care se sterilizeaza sticlele


Se pune in sticle,


sticlele se tin in loc cald, acoperite cu paturi pana a doua zi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.