luni, 12 octombrie 2009

Tort de vara

Azi ma gandeam ce sa fac bun si am vazut ca in frigider am cam tot ce-mi trebuie pentru un tortulet, asa ca m-am apucat de treaba. Am decongelat o punga de visine.


Am facut un btat simplu, din 4 oua, 4 linguri zahar, 4 linguri faina, 2 linguri ulei, 1 lingura apa, 1 vanilie, 1 praf de copt.

Visinele dupa ce s-au scurs, le-am amestecat cu zahar, pana au lasat sirop. Am facut o budinca de vanilie, pentru ca am vrut sa fie ceva rapid si racoros, desi recunosc, nu ma prea incanta budincile si nici cremele cu budinca. Sa va arat ce a iesit.

blatul, pe care l-am copt in forma de tarta
am pus visinele cu sirop cu tot (trebuia mai mult sirop, mi se pare cam uscat blatul, iar mie imi place sa fie bine insiropat)

peste visine am turnat budinca asa fierbinte cum am luat-o de pe foc

deasupra, dupa ce budinca s-a racit, am asezat felii de nectarine, peste care am pus tortgelee pe care l-am preparat cu zeama de la visine


Dupa ce s-a racit si intarit crema si jeleul, am ornat cu putina frisca.




Si o sectiune nu prea reusita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.