duminică, 1 aprilie 2012

Supa de legume cu taietei


O supa foarte simpla si rapida, din tot felul de legume (morcovi, telina, gulie, mazare congelata, cartofi) si taietei de casa taiati grosier .

  • -3 morcovi
  • - 1 telina
  • - 1 radacina de patrunjel sau pastarnac
  • - 1 gulie
  • - 2 cartofi
  • - 200 g mazare congelata
  • - tacamuri de pui
  • -sare dupa gust (eu recunosc, nu pot renunta la delikat si am adaugat o lingurita de delikat in loc de sare)
Pentru taietei: -1 ou -2 linguri cu varf faina 

Se pun tacamurile de pui la fiert,  (eu am pus doar osul si pielea de la un piept de pui, dupa care le-am scos si le-am aruncat). Se aduna spuma, apoi se pun legumele in ordinea in care fierb. Mai intai morcovii, patrunjelul, telina, apoi mazarea, gulia, cartoful, toate taiate cubulete. In final se adauga taieteii (in cazul meu taietei de casa, dar pe care am preferat sa-i tai manual, nu cu masina, tocmai pentru ca ies mai grosi si intotdeauna imi amintesc de bunica mea, care la fel, ii taia manual.)




7 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.