sâmbătă, 17 martie 2012

Choux a la creme



Tot pentru Provocarea lunii martie - Dulce Romanie, am pregatit aceste Choux a la creme si sper sa va placa. Reteta de coji e aceeasi cu care nu dau gres. :) Nu prea am avut curajul sa incerc alta reteta.

Pentru coji:
-10 linguri apa
-100 g unt sau margarina
-100 g faina
-4 oua mici sau 3 mai mari

Apa si untul se pun la fiert. Cand incepe sa clocoteasca se ia de pe fos si se adauga toata faina. Se adauga apoi ouale pe rand. Eu folosesc intotdeauna mixerul pentru ca e mai usor de inglobat fiecare ou. Se pune aluatul intr-un posh si se spriteaza gogosele mai marisoare.  Mie mi-au iesit 12 bucati. Se coc in cuptorul preincalzit 25-30 minute. 

Crema de vanilie:

-3 oua
-500 ml lapte
-6 linguri zahar
-3 lingura amidon
-1 vanilie
+
-300 ml frisca
Ouale se amesteca cu zaharul, vanilia, amidonul si laptele si se fierbe pana se ingroasa ca o budinca. Cand s-a racit crema, se amesteca cu 3 linguri din frisca batuta. Crema se pune in posh si se umple cojile. Peste crema se pune frisca batuta.
Deasupra se pudreaza cu zahar vanilat.








10 comentarii:

  1. Delicioase sunt si arata perfect.
    Duminica faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faine sunt! Imi plac tare mult, as manca intr-una :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine!... Nu am mai facut de mult tare!... Uite ca eu nu am reusit sa particip la nici o luna de provocare Dulcea Romanie, desi mi-am propus de fiecare data!...

    RăspundețiȘtergere
  4. mmm ce bine arata,ce pofta mi s-a facut .. pupici !!

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt minunate!si foarte frumoase bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nagyon szépek ezek a képviselő fánkok! nagyon ügyes vagy,gyönyörű egyformák.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.