duminică, 10 octombrie 2010

Sarmalute cu ciuperci


-500 g ciuperci
-1 ceapa
-1 morcov
-1 cescuta orez
-marar verde si cimbru (uscat am avut)
-250 ml suc de rosii
-sare, piper
-ulei
-1 varza medie, proaspata


Varza se opareste si se alrg frunzele.
Se taie ceapa marunt si se caleste in ulei. Se adauga apoi ciupercile taiate cubulete si morcovul ras. Se calesc pana se evapora apa lasata de ciuperci. Se adauga sare, piper si marar verde.


Cu amestecul de ciperci se umplu frunzele de varza si se ruleaza sarmalele.


Sarmalele se pun intr-o cratita, si din loc in loc se pun crengute de cimbru. 
Se amesteca 250 ml suc de rosii cu o lingurita sare si apa si se toarna peste sarmale astfel incat sa le acopere. Se pun la fiert aproximativ 40-45 minute. (fierb foarte repede).


Se servesc cu sau fara smantana,in functie de preferinte. A fost un experiment, insa foarte reusit zic eu, pentru ca sarmalutele facute astfel sunt delicioase.



4 comentarii:

  1. Es una receta muy buena, me llama la atención porque por aquí es muy exóstica. Saludos

    RăspundețiȘtergere
  2. Yamy..trimite si la mine o portie ca imi e chiar pofta de sarmale:)
    Pofta buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci Bianca.
    Culmea e ca am congelatorul plin de carne si cu toate astea am gatit doar retete vegetariene. :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.