sâmbătă, 23 octombrie 2010

Placinte cu varza II


-500 g faina
-1 cub de drojdie proaspata
-1 lingurita sare
-250 ml lapte
-1 lingurita zahar
-2 linguri ulei de masline
-putina apa (aproximativ 100 ml)
-2 cartofi fierti in coaja
-1 varza de 1.5 kg

Din ingredientele de mai sus se framanta aluatul, pana cand acesta nu se mai lipeste si peretii vasului raman curati.Se lasa sa creasca aproximativ o ora timp in care isi va dubla volumul. Intre timp se taie varza ca pentru salata si se caleste, se adauga sare si mult piper .
Aluatul se imparte in 8 parti egale, se intind patrate (pe cat posibil), se pune o lingura generoasa de varza si se unesc cele 4 colturi ale patratului.



Se ung placintele cu galbenus de ou si se coc pana se rumenesc.




2 comentarii:

  1. Ioi ce pofta mi-ai facut!!! Imi place de numa placinta cu ceapa. Si o faci interesanta..eu o fac in tava mare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Bianca. Dar nu e cu ceapa, e cu varza. :) Cu ceapa nici n-am facut si nici n-am mancat vreodata.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.