marți, 3 noiembrie 2009

Chiftelute din linte


-250 g linte


-1 ou

-1 ceapa

-1 catel usturoi (se poate si mai mult dar mie nu-mi place usturoiul)

-patrunjel verde

-sare, piper

-2-3 linguri faina



Lintea se pune la inmuiat. Eu am pus-o aseara. Apoi se fierbe in apa cu sare, apoi se scurge. Sa cateste ceapa in putin ulei.

Lintea, ceapa, usturoiul, patrunjelul, sarea, piperul se pun toate in blender si se mixeaza.

Eu nu le-am mai pus pentru ca n-am vrut sa mai scot ditamai robotul de bucatarie, asa ca am zdrobit lintea cu furculita, am pus peste ea ceapa calita, usturoiul l-am dat pe razatoare, am pus oul, sare, piper, patrunjel tocat si faina. Am modelat chiftelutele pe care apoi le-am prajit in ulei incins. Sunt DELICIOASE!  Cu siguranta va fi repetata.


Pentru cei/cele care tin post, aceasta reteta se poate face si de post daca renuntati la ou.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.