miercuri, 14 martie 2012

Eclere cu dulce de leche


Cand am facut pentru prima data dulce de leche, mi-a placut atat de mult incat mi-am propus sa incerc tot felul de combinatii si retete cu acest minunat caramel din lapte. Am facut fursecuri, apoi cupcakes, tort, cheesecake dar si aceste delicioase eclere.
Reteta de coji se gaseste aici si aici, dar fiecare poate incerca reteta de coji cu care merge la sigur si nu risca sa dea rateuri. :) Crema o gasiti aici . Chiar daca difera de clasicele eclere, va asigur ca rezultatul n-o sa va dezamageasca.





14 comentarii:

  1. ce frumusele sunt si cu siguranta extrem de gustoase, mai ales ca sunt cu dulce de leche! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce bune sunt si ce frumoase! arunca si la mine cateva!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de mult imi plac!Trebuie neaparat sa prepar si eu reteta asta!Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot ce e cu dulce de leche e pe gustul nostru.
    Foarte fain arata.

    RăspundețiȘtergere
  5. wow ce bine arata,sper ca si sunt foarte gustoase.am incercat si eu dulce de leche dar am combinato cu unt si cu crema ghenache,si a esit foarte delicioasa.multumesc pentru ideia ta draga.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac la nebunie eclerele!Delicioase!Pup!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.