duminică, 11 iulie 2010

Gem de caise


-2 kg caise (romanesti :D )
-1 kg zahar
-2 plicuri gelfix 2:1


Caisele se spala, se scot samburii si se taie cubulete. O parte din ele, care au fost mai moi le-am pasat cu mixerul vertical.


Cele 2 plicuri de gelfix se amesteca cu 4 linguriu zahar si se pun peste caise. Cand incepe sa fiarba, se adauga restul de zahar, se aduce din nou la fierbere. Gemulnu trebuie fiert mai mult de 3 minute.


Se pune in borcane sterilizate, uscate,se intorc borcanele 5 minute pe capac dupa care se pot pune in camara.


8 comentarii:

  1. Criss... ce pofta mi-ai facut... stii ca nu am facut niciodata gem de caise??... Trebuie sa incerc si eu....Foarte bine arata gemul tau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja l-ai facut? Eu ma gandesc daca sa mai pun sau nu ca ai mei nu sunt amatori mari de gemuri. cat mananca ei...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Felis. Se face usor si repede.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bianca, am facut putin dupa cum se vede. Cate putin din fiecare sa se manance cu clatite.

    RăspundețiȘtergere
  5. Are o culoare tare frumoasa, si sunt sigura ca-i tare, tare bun.
    Sa ai o saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci Micul. Draguta ca intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.