duminică, 4 aprilie 2010

Pastrav umplut cu legume


-2 pastravi
-un bol de legume congelate
-2 bucati usturoi
-sare, pier
-lamaie
-ulei de masline
-rozmarin, cimbru


Din usturoiul zdrobit, sare, zeama de lamaie si ulei de masline facem un sos cu care ungem pestele si in interior si in exterior. Condimentam cu sare, piper, rozmarin si cimbru si invelim in folie de aluminiu, pe care in prealabil am uns-o cu ulei de masline. Lasam pestele asa impachetat 2 ore in frigider.


Dupa doua ore desfacem folia si umplem pestele cu legume congelate.

Invelim din nou in folie si punem in cuptor pentru 30-35 minute.

Dupa cele 35 minute desfacem folia si lasam si introducem din nou pestele in cuptor sa se rumeneasca 10-15 minute.

Se serveste cu cartofi natur si stropit cu lamaie.


E foarte bun insa totusi dupa parerea mea, pestele e mai bun prajit decat la cuptor.

4 comentarii:

  1. Criss... tare bine arata... multumesc de reteta... cred ca am sa o incerc si eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Felis. Ma bucur ca ti-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte fain ti-a iesit.oare merge cu alt fel de peste?pastrav aici nu se gaseste.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci Sarah. In principiu merge cu orice fel de peste, preferabil unul fara prea multe oase. Mie pastravul imi place pentru ca are carnea foarte alba si nu miroase asa puternic a peste.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.