luni, 14 martie 2011

Pui cu rozmarin si usturoi


-6 pulpe de pui
-3-4 bucati usturoi (se poate si mai mult)
-ulei de masline
-sare, piper, boia de ardei
-rozmarin

Se spala si curata pulpele de pui, se cresteaza, se ung cu ulei de masline si se condimenteaza cu sare, piper, boia de ardei, rozmarin. In fiecare crestatura se pune cate o jumatate (eu am pus un sfert) de usturoi.
Se lasa minim 2 ore sa se patrunda bine aromele. Eu l-a, lasat peste noapte in frigider. 


Se pun intr-o tava termorezistenta, in care am pus ulei de masline si putina apa. Se poate pune si vin daca va place. Se acopera tava cu folie de aluminiu si se pune in cuptor pentru 45 minute, dupa care se indeparteaza folia si se lasa pulpele sa se rumeneasca.




7 comentarii:

  1. Cristina,nagyon szeretem a sült csirkecombot,a köret burgonyapüré?és akkor igy már jöhet is.
    Nagyon tetszik mindkettő picture trail is.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buuuun si aromat puiul asta! Eu folosesc rozmarin mai mult la miel si cartofi, dar am incercat o data si la pui, dar in amestec si cu alte plante aromate. O sa incerc propunerea ta cu prima ocazie. Am venit si cu bratele pline de premii virtuale. daca-ti plac, te rog sa le ridici de la mine, unde asteapta cumintele sa fie revendicate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pt vizita pe blogul meu !
    A fost o placere sa-ti urmaresc postarile de pe blogul tau
    Daca doresti sa comunicam poti sa ma contactezi pe email florentina.banica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Cristina te asteapta un premiu pe blogul meu pe care il meriti din plin.Iti multumesc pentru amabilitatea si caldura cu care m-ai primit printre voi.
    O seara linistita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Elena. Ma bucur ca iti place reteta. Multumesc si pentru premii.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.