joi, 1 decembrie 2011

Fursecuri cu mere



Ei bine da, fursecuri cu mere (reteta OanaSim). De toate am facut cu mere, torturi,prajituri coapte si necoapte, placinte, pancakesuri si nu-mi mai amintesc cate si mai cate. Dar nu mi-am imaginat ca se pot face si fursecuri...

-200 g unt sau margarina (am pus cremunt deci un fel de amestec)
-7 linguri zahar
-200 ml lapte
-1/2 lingurita bicarbonat (am pus praf de copt)
-1 ou
-1 plic zahar vanilat
-600 g faina
Margarina se topeste,se pune oul intreg,zaharul,laptele si bicarbonatul (stins cu zeama de lamaie).Faina se adauga cate putin in timp ce se amesteca cu lingura de lemn.Se framanta cu mainile.Se lasa aluatul si pregatim umplutura.

Umplutura:
-5 mere
-o mana de stafide
-6 linguri de zahar
-100 g nuci tocate
-merisoare (am pus eu, reteta nu prevede)
-scortisoara
-3 linguri cu apa

Merele se curata,se taie cuburi mici si se pun in tigaie cu zaharul, stafidele si apa.Cand s-au calit bine si nu ramane zeama,se pune scortisoara, merisoarele si nucile.


Aluatul se imparte in doua si fiecare bucata se intinde.Se pune 1/2 din umplutura si se ruleaza.Se taie de aproximativ de 2 cm.
Se pun in tava pe hartie de copt si se coc in cuptorul preincalzit aproximativ 30-35 minute. Se scot si se pudreaza cu zahar.








4 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.