joi, 29 decembrie 2011

Ce se intampla cu pozele mele?

Am primit un mesaj de la Photobucket,  care suna cam asa:

"You have exceeded the 10 GB monthly bandwidth limit on your free
Photobucket account.  As such, your image and video links have been
temporarily disabled.  Your images and videos have not been deleted but
will be reactivated on the 05th of the month, when your bandwidth
usage resets to zero."

Sa inteleg ca de saptamana viitoare pozele vor aparea la loc? Ce e de facut in acest caz? Vi s-a intamplat asa ceva?
Edit: Am vazut ca si alte fete din blogosfera au patit la fel ca si mine. OK, am doua alternative. Astept pana in 5 ianuarie, sa se repare de la sine sau incerc eu sa repar, insa asta inseamna prea mult timp si prea multa munca  .Deocamdata am reusit sa repar cateva insa voi avea mult de muncit zilele urmatoare.




4 comentarii:

  1. Nu mi s-a intamplat, insa din mesaj reiese ca problema se va rezolva de la sine pe 5 ale lunii viitoare. Sa ai grija de acum sa nu mai incarci imagini care sa depaseasca 100 de MB pe luna, ca sa eviti o noua patanie de genul asta. Un An Nou plin de implinire iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt, acum vad ca e vorba de 10 GB :) deci sunt chiar generosi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi s-a intamplat de nenumarate ori de cant am cont pe photobucket. Pozele nu dispar, doar ca nu pot fi vizualizate acolo unde ai postat linkurile (pe blog, pe forumuri). Din pacate nu ai ce face decat sa astepti pana pe data de 5. Sau iti poti transforma contul gratuit intr-unul platit care nu mai are nici o limitare.

    Nu e vorba de volumul de poze incarcate ci de vizualizarile pozelor, adica lumea da click pe pozele al caror link este in albumul photobucket. De ceva vreme nici nu mai exista limita pentru fisierele incarcate.

    Ca lumea sa nu mai poata da click pe poze, ci sa le vada doar direct pe blog sau forum, exista mai multe metode. Se poate baga un script in blog care sa nu permita clickul pe poze, de ex. Sau se poate sterge o parte din codul fiecarei imagini, dupa care poza nu va mai fi click-uibila :P e o treaba migaloasa sa stergi din fiecare cod ce e in plus, mai ales daca ai multe poze de postat.

    De ex aici explica: http://bloggerfordummies.blogspot.com/2008/05/how-to-make-photo-not-clickable.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar de ce nu incerci sa-ti faci un cont pe gmail, pe care sa-l asociezi cu blogul, si de acolo ai picassaweb care este gratuit si are si foarte mult spatiu la indemana?

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.