sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Supa crema de rosii dietetica


Azi am gatit retete "de criza" :) , cum ar fi aceasta supa crema de rosii care mai e si dietetica pe deasupra, adica nu contine niciun gram de grasime.

-3 morcovi
-1 ceapa
-2 cartofi mari
-cozi de telina
-300 ml suc de rosii
-sare dupa gust (eu am pus putin delikat)

Morcovii ceapa si cozile de telina se pun la fiert. Cand morcovii s-au inmuiat se adauga cartofii taiati in 4. Se fierb toate legumele apoi se strecoara pastrandu-s supa. Se paseaza legumele cu blenderul vertical, se toarna supa peste ela, se adauga sucul de rosii si se mai fierbe supa 5 minute. Se poate servi cu galuste (cum am facut si eu) sau doar cu crutoane de paine prajita.




3 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.