duminică, 8 august 2010

Savarine II


Pe buna dreptate numita "Regina prajiturilor", savarina este o prajitura apreciata de toata lumea si una dintre preferatele mele. 
De aceasta data am modificat putin reteta si astfel blatul a iesit mai dens, mai consistent si seamana perfect cu savarina originala. De fapt am vrut sa fac savarinele cu drojdie insa din lipsa de timp, am facut aceasta reteta.

-6 oua
-7 linguri zahar
-9 linguri pesmet 
-1 lingura faina

Tot din lipsa de timp,dar si comoditate :ymblushing: le-am facut in forma de briose pentru ca aici nu se lipesc. In formele de savarine se mai lipesc, trebuie unse, tapetate cu faina si apoi pana spal fiecare... #-o 



Cantitatea de sirop aproape am dublat-o pentru ca imi plac savarinele foarte insiropate.

-350 ml apa
-250 g zahar
-2 fiole esenta de rom

Pentru umplut:
-300 ml frisca
-jeleu de capsuni




6 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.