miercuri, 13 octombrie 2010

Gogosele cu mere


-4 mere
-2 oua
-1 lingurita praf de copt
-250 g faina
-putin lapte
-2 vanilii
-zahar pudra
-scortisoara
-ulei pentru prajit


Se bat ouale cu vanilia si optional zahar, se adauga laptele, faina amestecata cu praful de copt si merele rase.Rezulta un aluat destul de gros.
Cu lingura se ia din aluatul de gogosele si se pune in ulei incins. Se prajesc gogoselele pe ambele parti.


Se scot pe hartie absorbanta.


Se dau prin zahar pudra amestecat cu scortisoara.



7 comentarii:

  1. Ma bag si eu la o gogoasa si ofer in schimb cateva premii de pe blogul meu! Te astept cu mare drag sa le ridici:-) Puup si o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce amintiri mi-ai starnit!numai cand eram copil mancam asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
  3. Geta, ma bucur ca ti-am starnit amintiri din copilarie.
    Si baietelului meu ii plac, de asta le-am si facut.

    RăspundețiȘtergere
  4. j'aimerais bien avoir un beignet, c'est drôlement délicieux
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  5. Criss,ezt a sütit mi is szoktuk késziteni.finom,és egyszerű.

    RăspundețiȘtergere
  6. Koszonom. Igazan nagyon egyszeru. A fiam nagyon szereti.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.