joi, 5 august 2010

Tarta de dovlecei


Reteta am luat-o de pe blogul Mayei si mi-a placut tare mult cum arata acolo. 
-1 dovlecel de aproximativ 700 g
-3oua
-30 g unt
-140 ml lapte
-100 g faina
-1 praf de copt
-sare
-safran (eu n-am avut si am pus putin marar sa aromatizez tarta)
-150 g mozzarela (eu am pus cascaval)



Dovlecelul se curata de coaja si se taie felii subtiri.




Ouale se mixeaza impreuna cu untul moale si sarea. (eu am uitat si am pus untul asa cum l-am scos din frigider si nu s-a mixat ca lumea)
Se adauga faina amestecata cu praful de copt si laptele. Amestecul obtinut se toarna peste dovlecei.


Se toarna amestecul in tava unsa cu unt si tapetata cu faina . Se rade cascavalul deasupra.


Se coace 35 minute si se serveste calda sau rece. Mie mi se pare mai buna daca e rece. 




12 comentarii:

  1. Am ochit-o si eu pe blogul lui Maya dar inca nu am apucat sa o fac.
    Sofran nu mai am nici eu dar puteai pune curcuma ca practic ar fo colorat tarta.
    Sincer e buna? merita facuta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianca, noua ne-a placut insa dupa parerea mea e mai buna rece decat calda. Mie imi plac retetele astea fara carne, prefer oricand asa ceva in loc de o friptura. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu prea prefer astea. Carnea sa traiasca:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Que rico esta el pastel, con sus calabacines. Esto para comer ahora con la calor estupendo.

    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  5. Gracias Jose Manuel. Aqui tambien es un calor insoportable.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bianca, atunci s-ar putea sa nu-ti placa.

    RăspundețiȘtergere
  7. je n'ai jamais essayé de faire ce flan mais ça doit être excellent
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  8. cris:
    se ve muy rico. La combinación precisa y además muy sana.
    Un gran abrazo
    Edith
    La brujita

    RăspundețiȘtergere
  9. super tarta Criss,tare faina a iesit,eu o ador,anul asta inca nu am facut-o dar ii vine acusi randul,din pacate doar cu zuchini o pot face,dovlecel nu este aici :( te pup.

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci Clau. Si eu cu zuchini am facut-o.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.