duminică, 13 decembrie 2009

Prajitura "Milch Schnitte" II

Aceasta reteta am mai postat-o odata insa era numai buna de pus la dezastre. De aceasta data insa a iesit asa cum trebuia si cum am vrut.
Pentru crema avem nevoie de:
-400 ml frisca lichida (Meegle)

-350 g lapte condensat (al meu a fost putin mai mult, aproape 400 g. Multumesc Monica!)
-1 lingura miere
-1 1/2 plic gelatina (eu am pus doar un plic dar crema a iesit prea moale asa ca trebuie pus un plic si jumatate)
-50 ml lapte



      Pentru blat avem nevoie de:
      -6 oua
      -2 linguri apa
      -1 lingura ulei
      -8 linguri zahar
      -8 linguri faina
      -3 linguri cacao
      -1 plic praf de copt
 
Se separa ouale, galbenusurile se amesteca cu zaharul,  apa, uleiul si se bat pana devin albe si spumoase.

Albusurile se bat spuma tare.

Peste galbenusuri se adauga faina amestecata cu praful de copt si cacaua. Apoi se adauga albusurile, amestecand cu lingura de jos in sus sa nu se lase.

 Se toarna compozitia in tava si se coace 25-30 min. la foc mic.

 Gelatina se pune la inmuiat in 50 ml lapte. Dupa ce s-a umflat, se dizolva si se amesteca cu laptele condensat si mierea. Frisca se bate foarte bine, apoi se adauga laptele condensat cu gelatina. Se pune crema in frigider pentru aproximativ o ora, timp in care se mai amesteca din cand in cand ca sa nu se intareasca de tot. Eu n-am pus crema in frigider pentru ca era suficient de tare.

Dupa ce blatul s-a racit, se taie si se umple cu crema.

Se glazureaza cu ciocolata topita.

Dupa aproximativ 2 ore de stat in frigider, se poate felia cu un cutit inmuiat in apa calda.




Nota: Multumesc Laura pentru reteta. (am luat-o de pe blogul tau)
Multumesc Monica pentru laptele condensat.

6 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.