duminică, 5 mai 2019

Tort unicorn


Tortul acesta e pentru o minune de fetita, care iubeste poneii si printesele, adica printesele unicorn si care are cateva zeci de ponei cu care se joaca zilnic. O minune de fetita, care ieri a implinit 4 ani. Si pentru ca iubeste atat de mult personajele My litle poney si preferatul ei e Rainbow Dash, am surprins-o cu un tort delicios, cu unicorn.
N-a iesit el perfect (si nici nu seamana cu Rainbow Dash), pentru ca nu l-am invelit in pasta de zahar. Cu siguranta la acest tip de tort cel mai bine merge pasta de zahar. Dar, cum mie mi se pare complet inutil sa muncesc atat pentru niste poze, practic si apoi sa arunc pasta, am acoperit tortul cu o crema cu mascarpone si frisca. 
Interiorul a fost o crema diplomat, cu capsuni si coji de lamai confiate si un mousse de zmeura. O combinatie delicioasa si racoritoare. Am folosit cateva ornamente din fondant (pasta de zahar) si bezele multicolore. Problema care apare la acest tip de tort, este ca bezeaua se inmoaie in cateva ore in frigider in contact cu crema. La fel si decorurile din pasta de zahar, care se topesc. Dupa 2-3 ore de stat in frigider, unicornul meu a inceput sa "planga" si i s-a prelins machiajul. :D e aceea, decorurile se pun doar inainte de servire. Altfel, gustul a fost senzational. Fetita mea, care se viseaza toata viata printesa :D, a fost foarte incantata de tort si asta e cel mai important.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.