joi, 15 octombrie 2009

Zacusca cu ciuperci

Avem nevoie de urmaroarele:


-2 kg gogosari
-1 kg ceapa alba
-1,5 kg ciuperci (champignon am pus eu)
-2 morcovi
-600 ml suc de rosii (am uitat sa-l pozez)
-400 ml ulei
-sare, piper, o lingurita zahar






Se toaca gogosarii, ceapa si se calesc separat in ulei. Morcovii se fierb in apa cu sare si se scurg. La fel si siupercile, care scad foarte tare. Apoi se toaca si morcovii si ciupercile.

                                                     Gogosarii tocati si caliti

ceapa calita

Se amesteca ceapa cu gogosarii, se adauga ciupercile si morcovii tocati, sucul de rosii si se fierb. Eu din comoditate si pentru a nu sta langa aragaz, am fiert zacusca in cuptor.

se pune in borcane sterilizate si se acopera borcanele cu paturi unde vor sta pana a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.