duminică, 12 decembrie 2010

Trandafiri roz din lapte praf


Am facut ieri din nou niste trandafiri pentru un tort. Laptele praf folosit a fost Raraul insa mi s-a parut destul de granulat, se vede si la petale ca nu au iesit foarte fine. 
Am folosit lapte praf, miere si colorant lichid din pacate, pentru ca doar din acela am. 
Trandafirul galben mi-a ramas de la tortul de data trecuta si l-am pictat pe margini cu colorantul rosu. 


Pasta am impartit-o in bilute pe care le-am intins sub forma de petale.
Petalele le-am intins (nu foarte subtire pentru ca se rupeau) si le-am lasat la uscat pe marginea unei farfurii de tabla (pentru ca are marginea rotunjita).


Asa arata trandfirii:


pusi pe tort


11 comentarii:

  1. Excelente idea, me gustaron las rosas.
    Revisa mi blog mañana...hay un regalo para ti!!!!
    un abrazo
    edith

    RăspundețiȘtergere
  2. Amiga que buena receta no la conocía
    Excelente para decorar
    besos para ti y tu niño

    RăspundețiȘtergere
  3. c'est une superbe idée en plus c'est joliment présenté
    bravo et bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  4. Gracias Angelica.
    Un beso para ti de nuestra parte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am incercat reteta ta au iesit f frumosi trandafirii,dar am lipit greu petalele i cind i-am gustat aveau un gust destul de ciudat in rest pt pozat sunt ok.TORINA

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.