luni, 12 octombrie 2009

Tort cu crema de branza (I)


Am facut un blat simplu din 4 oua, 4 linguri zahar, 4 linguri faina, 2 linguri ulei, un praf de copt.
Blatul l-am copt intr-o forma de tarta.

Mai avem nevoie si de un bol de capsuni (nu stiu exact gramajul ca n-am cantarit), oricum e bine sa fie cat mai multe.

Capsunile le-am curatat, spalat, si am pus 3 linguri zahar peste ele si le-am lasat asa vreo jumatate de ora. In siropul obtinut am adaugat putina apa si o lingura apa de flori de portocale, si am insiropat blatul, apoi capsunile le-am taiat in doua si le-am asezat peste blat, peste care am pus crema.



Crema: 500 ml frisca, 300 g branza de vaca, 200 g zahar, un plic gelatina.

Gelatina am pus-o la inmuiat in putin sirop de la capsuni.

Frisca (am folosit Hulala dar Meegle e mult mai buna) se bate. Separat se amesteca branza cu zaharul, se bate bine cu mixerul, astfel incat sa devina fina si cremoasa, apoi se adauga frisca batuta. (eu am pastrat putina frisca pentru ornat).

Crema este incredibil de fina, usoara, deosebita. Mult diferita de alte creme cu branza.
Sectiuna,
si o feliuta pentru vizitatorii acestui blog,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.