duminică, 9 octombrie 2011

Pui aromat cu cartofi taranesti


Daca in general gatesc toata saptamana fara carne, de obicei duminica gatesc si ceva carne si atunci prefer carnea de pui. Acum am facut niste pulpe de pui in punga magica. Insa am cumparat de la Auchan doar pungi simple fara amestecul de condimente si am preferat sa fac eu acasa un amestec in care sa las pulpele peste noapte in frigider. Pentru acest amestec avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

-2 linguri ketchup de casa (am reteta pe blog, pozele nu sunt prea reusite)
-3 bucati usturoi
-sare
-piper
-boia de ardei dulce si iute
-cimbru
-rozmarin

Amestecam toate aceste ingredinte si cu pasta rezultata ungem pulpele. Le pastram in frigider, intr-un vas acoperit pana a doua zi cand le vom pune in punga. Legam punga si cu un ac intepam deasupra in mai multe locuri. Punem punga intr-o tava si dam la cuptor pentru 60 minute, dupa care taiem punga si mai lasam 20 minute sa se rumeneasca.


Cartofi taranesti:
-1 kg cartofi fierti in coaja
-1 ceapa mare
-1 lingura pasta de ardei
-sare, piper
- ulei

Taiem ceapa marunt si o calim in ulei. Adaugam pasta de ardei, cartofii taiati cubulete, sare si piper dupa gust.




Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.