luni, 19 decembrie 2011

Cadou de la Felis

Felis, mama lui Mihai, mi-a facut o mare surpriza si o mare bucurie in acelasi timp. Mi-a trimis un pachetel pentru care ii multumesc mult. Este vorba despre o poza cu Mihai, un baietel cuminte si dragalas si niste coloranti de la Wilton.


Multumesc mult Felis. Te pup si va doresc tot binele din lume si tie si lui Mihai.
Nu am putut sa stau aseara fara sa incerc colorantul rosu, ma mancau degetele :D asa ca am modelat doi trandafiri din pasta de lapte praf, pe care ii voi pune pe un tort vreodata.


2 comentarii:

  1. Ma bucur pentru tine.Superbi trandafirii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Criss... sarbatori fericite si sa aveti parte numai de bucurii si imliniri!!... Foarte frumosi trandafirii.... iar in noul an, 2012, poate ne schimabm si noi (si eu si tu) aparatul de fotografiat...:) Te pup...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.