vineri, 31 decembrie 2010

Decoratiuni pentru tortul Nemo


Pestisorul Nemo este unul din personajele favorite ale lui Alex, alaturi de Fulger McQueen, Thomas, Winnie the Pooh si multe alte personaje simpatice. Asa ca am vrut sa-l surprind cu un tort si Nemo mi s-a parut cel mai usor de realizat. :)  (Sigur ca am sa incerc sa le fac si pe celelalte. ;) )
Deocamdata ma bucur ca am reusit sa fac si atat si mai ales ca Alex a fost foarte incantat.
Toate le-am modelat din pasta de lapte praf. Mai intai am modelat pestisorul si aripioarele le-am atasat pe urma. Striatiile de pe aripioare le-am facut cu o scoica. Am spalat scoica, am uscat-o apoi am presat putin aripioarele pe scoica. Nu stiu in ce masura se vad aici striatiile de pe aripioare si de pe coada. La dungi am avut de furca, si asta pentru ca nu am colorant negru, astfel ca am trasat dungile albe cu creion dr. Oetker.
In lipsa colorantului negru, am topit 2 patratele de ciocolata si cu o pensula am tras dungile negre (nu prea drepte :) ) Cam asta e tot. La fel am procedat si la pictarea ochilor.



3 comentarii:

  1. Foarte frumoase.... Cum ai facut pestisorul??.. CU ce ai facut dungile?? Amanunteee !!... :) Abia astept sa vad si tortul, dar si fata lui Alex cand o sa il vada!.. La multi ani! Va pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Felis, multumesc mult. Toate le-am facut din pasta de lapte praf.
    Am sa postez cum am facut pestisorul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos de raspuns... Abia astept sa vad cum l-ai facut!!... Un An Nou fericit..

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.