sâmbătă, 16 octombrie 2010

Paste umplute cu spanac


Pentru umplutura
-500 g spanac
-200 g feta
-100 g cascaval
-2 buc.usturoi

Pentru sos bechamel
-2 linguri unt
-4 linguri faina
-500 ml lapte
-putin cascaval
-nucsoara macinata
-sare

-250 g (1/2 pachet) paste uriase (de la Micul)

Spanacul se fierbe in apa cu sare, se scurge si se toaca cu cutitul. Nu trebuie sa fie chiar piure. Se amesteca cu branza feta, putin cascaval ras si usturoi.


Pastele se fierb aproximativ 12 minute, pentru ca sunt mari si fierb mai greu decat pastele obisnuite.
Se unge un vas termorezistent, cu ulei de masline, se pune jumatate din sosul bechamel, se pun scoicile umplute,


se toarna deasupra restul de sos si se rade cascavalul.


Se pun pastele in cuptor pentru 15-20 minute.




10 comentarii:

  1. Super... minunat arata, ingenios si cred foarte bune. O duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Que pasta más deliciosa te ha quedado. saludos

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador pastele in orice combinatie... De mult caut si eu paste din acestea uriase...
    Ti-au iesit f bine... deja mi-e pofta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata super...trebuie sa fie foarte bune !O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci Felis. Din pacate nu mai am de unde sa cumpar astfel de paste. Ca idei as mai avea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci nela. Sunt foarte bune, intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac pastele...si-mi place cum arata ale tale,asa cu spanac nu am incercat ,dar timpul nu-i pierdut!
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. cela me semble délicieux j'adore les pâtes
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.