sâmbătă, 3 aprilie 2010

Poienita cu ciuperci II


Cand am facut prima data aceasta salata am fost dezamagita de rezultat. Ma refer la gust si nu la aspect. Totusi m-am gandit sa refac aceasta salata, fara sa respect reteta originala si sa aduc unele modificari. Ei, de data asta alta viata....Mult mult mai buna la gust.

-300 g ciuperci
-3 cartofi fierti in coaja
-morcovi (pe care eu i-am fiert in supa de gaina)
-2 oua fierte tari
-3 fire ceapa verde (doar coditele verzi)
-patrunjel verde (n-am gasit in piata si n-am mai pus)
-cascaval
-sunca de curcan
-maioneza
-200 ml smantana
-sare dupa gust


Ciupercile se curata si se pun la marinat in apa cu sare, piper, putin otet, ulei de masline, usturoi si o foaie de dafin. Le-am tinut asa vreo doua ore dupa care le-am fiert aproximativ 10 minute in aceeasi apa.
Intr-un vas se pune folie alimentara. Se aseaza ciupercile, peste ciuperci si printre ele se pune ceapa verde si patrunjelul (eu n-am avut).


Peste ele se aseaza un strat de cartofi rasi pe razatoarea mare si se sareaza. Tasam cu lingura fiecare strat , sa fie cat de cat compact si sa arate bine "tortuletul". Peste cartofi se repartizeaza uniform un strat de maioneza amestecata cu smantana.

Peste maioneza se pune cascaval ras pe razatoarea mica si sunca pe care eu am dat-o pe razatoarea mare dar se poate si taia cubulete.


Peste sunca din nou punem un strat de maioneza amestecata cu smantana, apoi inca un strat de cartofi rasi si apoi ouale date pe razatoarea mica.


Peste oua se pune ultimul strat de maioneza, apoi morcovii rasi pe razatoarea mare. Tasam cu lingura, apoi acoperim cu folie alimentara si punem in frigider minim 2 ore. Eu am lasat peste noapte si abia dimineata am rasturnat salata.


A iesit un adevarat deliciu. Cu siguranta am sa repet mult mai des reteta aceasta.




Un comentariu:

  1. Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va apere de toate relele stiute si nestiute.

    Sa aveti parte de sanatate si de mult bine.
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.