sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Un ajutor de nadejde

Cine spunea oare ca doar fetele sunt de ajutor? Adevarul e ca eu mi-am dorit tare mult o fetita insa Dumnezeu mi-a dat un baietel minunat. Cel mai dulce, mai frumos, mai dragalas baietel. Ma laud si eu ca doar e al meu. Ce mai, e adevarul gol golut. Si cine poate spune ca nu e asa? Frumusel foc si harnic nevoie mare. Intocmai ca o fetita. Iata si dovada, "prajiturim" impreuna,

razuim merele pentru prajitura,

ba mai mult, azi a curatat si cartofi,

ce-i drep in camera pe canapea nu e tocmai locul ideal de curatat cartofi, dar ce pretentii mai am si eu? Vroia sa ma si ajute dar in acelasi timp mai tragea cate un ochi si pe Minimax la "Surorile Olsen". Ei n-am dreptate? Harnicut, frumusel, destept si cu maaare succes la fete, o iubita oficiala si cateva admiratoare la gradi :).

3 comentarii:

  1. Tare dulcic e Alex. Pare b;and ca o fetita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Asa si e ca o fetita. Poate si din vina mea ca l-am cocolosit la maxim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Acum deja e mult mai mare ;) Ajutor de nadejde! Sa fie sanatos si voios.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.