joi, 10 mai 2012

Inghetata de capsuni


Iubesc inghetata si in ultimul timp nu mi-a lipsit din congelator, desi n-am reusit de fiecare data sa fac poze pentru ca ...s-a topit. :)
Dar uite ca aceasta inghetata de capsuni a avut noroc, in sensul ca am reusit sa salvez o portie pentru pozat. De aceasta data am experimentat o reteta foarte simpla, contine doar

-400 g capsuni
-250 ml frisca
-1 cutie lapte condensat 


Intrun bol se bate frisca (marturisesc ca nu-mi place acest tip de frisca, dar in apropiere n-am gasit altceva.) Meegle era la promotie, m-am si mirat, insa am aflat motivul. Urma sa expire in 5 zile. Mai era ceva frisca vegetala dar pe care n-o cumosc asa ca am cumparat HuLaLa.
Deci, se bate frisca, nu trebuie sa fie foarte foarte tare dar nici sa curga chiar. Se adauga laptele condensat si capsunele zdrobite cu mixerul vertical. Se amesteca bine, se pune in cutii de plastic si se lasa in congelator pentru 3 ore. Din ora in ora se scoate inghetata si se amesteca cu mixerul sau cu o furculita pentru a sparge acele de gheata. Dupa 3 ore e gata si se serveste cu mare pofta. :)




3 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.