marți, 29 mai 2012

Orez cu lapte


Acesta e cel mai simplu desert posibil si cred ca oricine stie sa faca orez cu lapte. N-as putea spune ca e desertul meu preferat, cu atat mai mult cu cat orezul nu se afla printre preferintele mele culinare. Mai mult, in afara de perisoare si sarmale, nu prea folosesc si nu prea gatesc orez. :) Dar, din nou programul "Cornul si laptele" m-a determinat sa fac acest desert. :) (S-au adunat vreo 5 cutii de lapte de la scoala. :) )
Asadar, avem nevoie de:

-1 ceasca si jumatate orez
-1 l lapte
-2 plicuri zahar vanilat
-6 linguri zahar (sau dupa gust)
-coaja rasa de lamaie
-100 ml frisca lichida (am pus Meegle)
-dulceata (de capsuni)

Orezul se spala in mai multe ape, pana cand apa ramane limpede, apoi se pune la fiert in apa cu fff putina sare. :) (am pus 1 parte orez si 2 parti apa )
Cand apa s-a evaporat si orezul s-a umflat si e aproape fiert si arata asa


se adauga laptele, zaharul, zaharul vanilat si coaja de lamaie si se fierbe amestecand in continuu, si in final se adauga frisca lichida pana devine cremos. Se lasa sa se raceasca si se serveste cu fructe sau cu dulceata preferata. (in cazul meu, capsuni si dulceata de capsuni)





2 comentarii:

  1. Iubesc orezul cu lapte iar cel pregatit de tine arata perfect. Yummmmy!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult orezul cu lapte si cu capsuni e perfecta. pup

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.