sâmbătă, 31 octombrie 2009

Paste umplute

Pentru aceasta reteta avem nevoie in primul rand de paste uriase. La noi n-am vazut in niciun hipermarket, dar o prietena draga de pe forumul  http://www.bucatarianoastra.com/ mi-a trimis aceste paste. (Multumesc Micul )
-250 g paste
-400 g carne tocata
-1 ceapa
-1-2 rosii decojite taiate cubulete
-300 ml suc de rosi
-200 g cascaval sau branza
-sare, piper, busuioc, oregano

Asa arata pastele. Acestea trebuie fierte in prealabil, aproximativ 12 minute.
Intre timp se face umplutura pentru paste. Ceapa tocata marunt se caleste in putin ulei. Se adauga carnea tocata, apoi dupa ce carnea si-a schimbat culoarea se pun rosiile taiate cubulete. Ar fi mers de minune cateva ciuperci dar eu n-am avut. Data viitoare pun. Se condimenteaza cu sare si piper si se lasa sa fiarba .

Se unge o tava cu ulei, se iau pastele scurse si se umplu cu amestecul de carne. Peste fiecare scoica umpluta se pune o bucatica de branza.

Peste ele se toarna sucul de rosii pe care eu l-am preparat inainte. L-am fiert putin cu sare, piper, busuioc, oregano si un catel de usturoi. Apoi dupa ce se pune sosul, se mai pune branza sau cascaval ras.

Se pune la cuptor aproximativ 15 minute.

Pofta buna!


4 comentarii:

  1. Arata tre bine,. Si cred ca sunt si gustoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce paste uriase! Micule unde le-ai gasit? Arata bine si sigur sunt si bune. Nu am mai auzit de paste umplute.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc dragelor. Sunt foarte bune intr-adevar, ca de altfel tot ce tine de bucataria italiana.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.