sâmbătă, 3 decembrie 2011

Capriciul doamnei


Nu, n-am facut eu aceasta prajitura. Desi as da orice sa aflu reteta ei. Spumoasa, aromata si foarte...roz :) e prajitura mea peferata dintotdeauna. De cand eram copil. Si de curand am vazut ca a reaparut. So, caut reteta! Am mai dat sfoara-n tara cu cativa ani in urma, cautand-o pe diverse forumuri insa nimeni n-a reusit sa-mi dea vreo reteta satisfacatoare. Asa ca mai caut.....Daca stiti vreo reteta care sa se apropie cat de cat de aceasta prajitura, va rog trimiteti-o si la mine. :)


21 de comentarii:

  1. That looks so delicious! Beautiful too! hello from Rome!

    RăspundețiȘtergere
  2. la cat de bine arata si eu as vrea ca cineva sa dezlege misterul si sa ne spuna retata.eu sincer n-am mancat dar salivez doar cand o vad cat de frumoasa e.daca afli retata arunca o piatra si in geamul meu.pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://bucatarul.eu/tort-capriciul-doamnei-ador-acest-desert-exceptional/

      Ștergere
  3. Ador prajitura asta inca din copilarie!Nu puteam niciodata sa o mananc pe toata ca era prea dulce insa o adoram!!!
    Da ar fi bine sa aflam retetaaaa!:D
    Offf mi-ai facut pofta!MAine ma duc la cofetarie sa o caut si sa imi iau vreo doua sa le pap acasa !
    Seara frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina,nálunk ezt úgy hívták málna habos,valamikor az előző rendszerben lehetett kapni,de akkor mindig,nagyon finom volt,kicsit édes de mindig megettük az utolsó falatig!!Már nem található sehol,legalábbis én nem láttam.
    Remélem sikerül megtalálni az eredeti receptet,ha rálelek küldöm.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu eu reteta!!! mi-a dezvaluit-o (cu greu!) o cunostinta de-a mea ...lucreaza la un laborator de praji...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doina vreau si eu reteta, fiul meu e innebunit dupa ea si la noi nu se gaseste

      Ștergere
    2. Doina, vreau si eu reteta..poti sa o publici pe site?

      Ștergere
    3. Vreau si eu reteta,te rog frumos :X .... niciodata nu am mancat prajitura Bezea facuta de casa,doar cumparata :(

      Ștergere
    4. deci... o reteta nu se gaseste? :(

      Ștergere
    5. Laura Laurentiu are ceva asemanator. http://www.retetecalamama.ro/retete-culinare/prajituri-torturi/prajitura-cu-spuma-de-capsuni.html

      Ștergere
    6. Va rog sa-mi dati si mie reteta de la spumoasa cu capsuni este preferată mea,caut reteta de f mult timp;

      Ștergere
  6. plyyyzzzz!!! vrem retetaaaaa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. http://www.e-retete.ro/retete/spumos
    aici e reteta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru ajutor ,caut si eu de mult aceasta reteta,am facut fel si fel de incercari ,cu sirop fierbinte,cu gelatina dar la nimereala deci nu era cum ma asteptam !

      Ștergere
  8. as dori si eu reteta!...este prajitura copilariei mele....

    RăspundețiȘtergere
  9. eu o am !!! fff buna !! nu e ca la cofetarie, asta e cremoasa ca si o caramea !

    RăspundețiȘtergere
  10. https://www.youtube.com/watch?v=cp-LBocnkS0 si cred ca adaugi sos de capsuni..

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.