miercuri, 12 octombrie 2011

Fursecuri din albusuri



Buna ideea asta cu congelatul albusurilor. Din albusuri se pot face o serie de retete delicioase. Am facut pana acum Pavlove de cateva ori, checuri, si limbi de pisica. :) Si mai am niste idei.;)  Acum am facut aceste fursecuri, de fapt tot dupa reteta limbilor de pisica. Doar ca le-am glazurat cu ciocolata si cateva le-am lipit cu ciocolata.  Delicioase, se topesc in gura. Totusi de data asta m-am cam chinuit sa le dezlipesc de pe ghartia de copt. Habar n-am de ce s-au lipit asa de tare. 

-3 albusuri
-100 g unt
-100 g zahar pudra
-1 plic zahar vanilat
-100 g faina

-50 g ciocolata amaruie pentru decor

Untul se amesteca cu zaharul pudra si zaharul banilat, se adauga faina. De la faina va rezulta un aluat cam vartos insa in final cand se adauga albusurile batute spuma, va fi usor si pufos. 


Punem compozitia intr-un posh si spritam cate o floricica pe hartie de copt, pastrand distanta intre ele pentru ca la copt se latesc. Coacem fursecurile 7-8 minute pana devin aurii pe margini. 



Topim ciocolata si o punem intr-o punga careia ii taiem un colt si desenam grilaje pe fursecuri. 



6 comentarii:

  1. Cristina! Nagyon szépek kívánatosak ezek a kis sütik!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Cristina draga exact niste fursecuri aveam acum in studiu!Ale tale sunt faine,amu sa ma horarasc daca mai fac:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca sunt delicioase! Chiar ma gandeam ce sa fac cu albusurile din congelator. Multumesc pt reteta si cu siguranta o voi incerca! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ai fcut o poftaaaa!!!
    trebuie incercate..
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.