joi, 11 august 2022

Ciuperci umplute cu legume

 

Pentru retete exclusiv vegetariene, de post, vizitati noua mea pagina Vegan Lifestyle

Aceste ciuperci umplute cu legume sunt atat de bune incat categoric nu veti simti lipsa carnii. Puteti sa le serviti alaturi de un piure de cartofi simplu sau cu pastarnac sau telina, cu un orez basmati sau cu orice altceva va place.

Am observat ca de cand Alex a devenit vegan, treptat am renuntat si noi la carne si la celelalte produse de origine animala. Si culmea e ca nici nu le simtim lipsa. Usor, usor ne adaptam la acest stil de viata mai sanatos, zic eu. 

Reteta completa si explicatiile pas cu pas le gasiti pe noua mea pagina,

Vegan Lifestyle 








 
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.