vineri, 26 august 2011

Rosii umplute la cuptor


O idee pentru un mic dejun sau pentru o cina usoara si destul de rapida. In 5 minute se pregateste 20-25 de minute sta in cuptor si cam asta e tot.

-4 rosii
-4 oua
-50 g cascaval/cas/branza feta
-2 felii sunca taiata cubulete
-1 bucata usturoi
-2 frunzulite de busuioc
-sare, piper, boia de ardei

Rosiile se scobesc, se sareaza, se umple pe jumatate cu amestecul de cascaval ras, sunca taiata cubulete, usturoi zdrobit si busuioc. In fiecare rosie se pune un ou. Peste ou se pune sare, piper, boia. Rosiile astfel pregatite se pun intr-un vas termorezistent uns cu ulei si se pu in cuptor pentru 20-25 minute.






4 comentarii:

  1. Un mic dejun minunat!Un rasfat de dimineata! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Cristina.
    Reteta ta de aici este copiata si postata la concurs de catre DANA STOICA https://www.facebook.com/FairyRomania/app_246580948777717.Te-am anuntat pentru ca sigur nu stii. O zi buna in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Veronica, multumesc mult. Am gasit reteta, vad ca e adaugata de o anume Florentina Dira, nu de Dana Stoica. Nu are importanta numele, oricum tot furt se cheama.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am pregatit si eu acum ceva timp alor mei.Le-a placut enorm.Arata bine!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.