sâmbătă, 27 martie 2010

Plimbare pe la zoo si prin padure

Ieri am profitat de o zi superba de primavara (vara chiar) si am iesit la padure si la gradina zoologica.

o maimutica dragalasa



strut pofticios (l-am hranit cu pufuleti)



si broscutele vin fuga la pufuleti


chiar si magarusul suparat a papat


dupa atata plimbare putina odihna nu strica


si caprioarele au luat o pauza

Ursul nu prea se satura cu cativa pufuleti

Alex se catara pe un pelican de piatra


Alex si Antonia


micuta balerina



tot cei doi porumbei


printul Alex si printesa lui calare pe un cal...de piatra







3 comentarii:

  1. Ma bucur pentru excursia voastra.Foarte frumos, iar voi sunteti toti tare, tare frumosi.Un pupic Alexututlui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am revenit, te astept si sa ridici un premiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci Micule. Un pupic si tie din partea lui Alex.
    Multumesc pentru premiu. Am sa vin sa-l ridic.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.