joi, 8 iulie 2010

Prajitura delicioasa cu visine



Reteta Monica-Elizabet (merci Monica)


Pentru blat:

4 oua mai mici sau 3 oua mari
50 ml ulei
5 linguri de zahar
1 praf de copt
1 plic zahar vanilat
5 linguri de faina
aproximativ 200 gr visine fara samburi

Pentru jeleul de visine:

500 gr visine fara samburi
2 linguri de zahar
1 plic gelatina rosie dr oetker
250 ml suc de visine


Le-am pus pe toate intr-o craticioara, le-am adus la fierbere apoi am lasat sa se racoreasca si am turnat peste prajitura
Am lasat la frigider cam 1/2 de ora


Se orneaza cu frisca batuta. Eu am folosit 300 ml Creme Patiserie meegle.




9 comentarii:

  1. Vad ca profiti din plin de visine si tot faci prajituri!! Bravo!! Numai ai grija la kg:)). Eu sunt la regim asa ca niema dulce:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu le-am facut pe toate acum. Ce cu bezea am facut-o saptamana trecuta numai ca n-am avut timp sa o postez si am tot postat din urma. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faina si apetisanta ti-a iesit.
    Sunt sigura ca e delicioasa.
    Te pup si va doresc un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Micul, esti draguta intotdeauna. Week-end placut si voua si drum bun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina:
    Me encató esta receta. No tenemos cerezas frescas porque estamos en invierno pero hay unas envasadas muy buenas.
    un abrazo grande
    Edith
    La Brujita

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristina , merci pentru vizita si comment; iar tu cu visinile ma faci sa inghit in sec caci la noi nu se gasesc... :(((

    RăspundețiȘtergere
  7. Ghracias Edith. Me alegro que te gusta esa receta. Puedes hacer esa torta con cerezaz envasadas tambien si no tienes frescas.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nina, multumesc si eu pentru vizita. La noi e sezon de visine acum asa ca profit din plin mai ales ca imi plac la nebuni visinele.

    RăspundețiȘtergere
  9. mamaaaa ce mi-as infinge si eu dintii intr-o prajiturica de-a ta.suna grotesc dar la cat de bine arata ce mai conteaza!!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.