luni, 27 septembrie 2010

Paine impletita in patru


Asadar, din nou paine, deaceasta data impletita in 4. Si mai sunt cateva impletituri pe care nu le-am incercat inca dar sunt pe lista :). Din nou multumiri Laurei Laurentiu pentru filmuletele ajutatoare.
Reteta, aceeasi ca de obicei.

aluatul crescut


impartit in 4


se fac 4 suluri egale si se unesc la un capat


Tehnica e foarte simpla, sulul 4, din stanga se lasa deoparte , se face o impletitura in 3 iar sulurile 3 si 4 se rasucesc intre ele. Sper ca m-am facut inteleasa. :)


painea gata impletita


unsa cu galbenus si presarata cu susan


gata coapta


si feliata


12 comentarii:

  1. Cris eu nu stiu cum reusesti tu atatea impletituri ,eu nu as putea in veci .Arata foarte bine ...te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nela, astea sunt nimicuri pe langa ce reusesti tu sa faci.
    Te pup si eu.
    O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata tare bine painea ta. Susanul ala imi face cu ochii;))
    Noi mancam putina paine asa ca nu ma agit cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te han quedado estupendo el pan, se ve precioso.


    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos ti-a crescut! Tare buna e painea calda facuta in casa. Imi place la nebunie mirosul de paine calda ce umple bucataria!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bianca, merci. Nici noi nu mancam multa paine si oricum din 500 g faina nu iese cine stie ce paine mare.:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Kadiavsdutzu.
    Si mie imi place mirosul de paine calda.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.