sâmbătă, 23 aprilie 2011

Cheful de pensionare al mamei mele


Din lipsa de timp n-am postat pozele de la pensionarea mamei mele. Acum am sa pun cateva poze, urmand sa mai adaug si in zilele urmatoare. Am sa pun poze cu aperitivele pregatite de mama apoi cu cele pregatite de mine.
-salata de cartofi cu maioneza, mini clatite brasovene, conopida pane, platou rece cu pastrama din piept de pui, cascaval, rulouri de sunca cu pasta de peste si masline, conopida cu maioneza
(cred ca n-am pozat chiar tot ce era pe masa :) )





si acum cele pregatite de mine,
-2 poienita cu ciuperci



minipizza


trigoane cu ciuperci


eclere umplute cu vinete


prajituri (doar Albinita e facuta de mine, restul le-a facut mama mea)


si tortul



cu colegele de birou si cu Alex






5 comentarii:

  1. Pensie lunga mamei tale.
    Paste fericit si numai bine.
    Gand la gand cu bucurie.Tocmai am facut si eu eclere sarate si maine le umplu cu vinete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai bunatati ati pregatit acolo!!!
    Nu am facut niciodata poiana cu ciuperci si vad ca arata tare bine.
    Multa sanatate mamei tale.
    Paste fericit

    RăspundețiȘtergere
  3. sanatate multa mamei tale,pensie lunga si un paste fericit ,liniste sufleteasca si sanatate multa

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina!!! Szívesen lettem volna vendég ennél az asztalnál!!!!Gratulálok.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de bunatati acolo.Arata foarte bine toate.Paste fericit intregii familii.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.