luni, 13 septembrie 2010

Prima zi de scoala

Ma asteptam sa fie o zi cu emotii firesti insa n-a fost nici pe departe asa. Emotii mai mari am avut la serbarea de final de gradinita decat acum la inceperea scolii. Alex a fost doar nerabdator sa plecam la scoala si un pic ursuz si n-a prea vrut sa stea la pozat, de aceea nici pozele nu au iesit prea bine.


ca un pinguin :)


in curtea scolii



toata clasa I A
Alex plictisit de discursuri


Doamna invatatoare
.....va avea o misiune grea cu cei 19 baieti si 12 fetite

mergem cu totii in clasa


interesant Abecedarul...


facem cunostinta cu doamna invatatoare 


dupa care plecam acasa si maine o luam de la capat...


15 comentarii:

  1. Ai un baiat tare frumos, sa-ti traiasca. Cred ca ai fost mai emotionata tu decat el. O saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Sara. Pai da, eu am fost mai emotionata decat el.

    RăspundețiȘtergere
  3. fELICITACIONES AMIGA
    QUE LINDO
    QUE RECUERDOS QUEDARAN EN ESE PRIMER DIA DE CLASES DE TU HIJO
    FELICITACIONES PARA LOS DOS
    BESOS

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumusel e.Iti vine sa-l mananci.Bafta sa aiba si sa-i dai un pupic din partea mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragut "pinguinul"Alex in pruma lui zi de scoala :))
    Multa bafta la scoala!!!
    La scoala de la Dacia l-ai dat?

    RăspundețiȘtergere
  6. Gracias Angelica. Asi es, un dia muy linda de qual nos vamos a recordar despues.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Micul. Ii dau pupicul din partea ta.

    RăspundețiȘtergere
  8. ton fils a l'air tout content pour son premier jour d'école les photos sont magnifiques bravo
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  9. Un elev exemplu. Bafta la scoala lui Alex si tie. Imi place uniforma, ceva deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Azi am avut si eu emotii, nu ca mama, ci ca profesor.Mi-as dori ca elevii mei sa poarte o astfel de uniforma.Ador papionul, a revenit moda,motiv pentru care mereu ii spun sotului ca mi-as fi dorit sa poarte unul in ziua nuntii :))Alex este foarte simpatic, Damne ajuta sa se descurce onorabil in noul an scolar!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Florina. Adevarul e ca aceste uniforme nu sunt foarte comode si va dura ceva pana copiii se vor obisnui cu ele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cris, e un scump si-mi place uniforma lor.
    Ii doresc mult succes in noul an scolar!

    ...astept pozele si cu premianul;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumim Mihaela, O sa vina cu siguranta. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. http://mamasiiubita.blogspot.com/20 septembrie 2010 la 04:58

    Succes la scoala! Numai FB va doresc!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.